13.10.12

why you are so smart?

Сваряться ,і сваряться ...називається я не сходила гуляти ...
Але я не жалію що не пішла ..
Я подивилась   ДНЕВНИКИ ВАМПИРА 4 СЕЗОН 1 СЕРІЯ...
  серія мене вразила ,дуже захоплююча я навіть трошки просльозилась..Але були такі моменти шо мене бісили : насамперед то МЕТ (якийсь утирок ,ходив цілу серію і нив Чого мене врятували?я мав померти!  )токож бісило те шо БОННІ знову хотіла зробити так шоб Лєнка не була вампіром ,во дібілка то...Дуже сподобася момент коли Керолайн шуригалась з Клаусом ,думаючи що це Тайлєр )))абажаю...Проплакалась Коли Клаус образив свою Сестру РЕББЕКУ( вона так його любить переживає за нього а він до неї взагалі відноситься як до собаки : ТИ БІЛЬШЕ НЕ МОЯ СЕСТРА!! жалко...Класно було Як Лєнка і Стефан в камері говорили ,що люблять одне одного ..Дуже полюбила Реббеку вона то антигерой, але всеодно чьотка діваха. Допомогла Лєнці не вмерти ,а стати вампірчиком:*








 ммм абажаю)))жду наступну серію )

2 коментарі:

  1. А мені Мета шкода, він ж невинний що Лєнка вампіром стала.
    А мені Боні нрав .вана взагалі класна подруга. Стільки всього робить для їх а вони навіть не оцінюють
    і Ребеку шкода
    Клаус тормоз

    ВідповістиВидалити
  2. клаус свиня думає тікі про себе...но як на мене мет цілу серію нив як то ше лєнка коли вибирала між деймоном і стефаном...((ну впринципі з тим шо бонні афігєнний друг я согласна ,але через свої експеременти вона назавжди втратила бабусю,і це лажа!!

    ВідповістиВидалити