12.10.12

(( Fools

я в шокє..

День здається починався нормально..Сьогодні вийшла нова серія Дв. була в нас фотосешин на альбом...
Багато пофоткались.Я сфоткала Юльчика і Іру на ави..

мені так нрав)))

хахха катя вмостилась))



гарні)

ірусіна авочка)

гарно вийшло з першого разу.

УТЮТЮ катіна ава)

ну мене трохи заліпило но фотка норм)





 Я була в комісарика дивились кіно "Гнусный".Мда кіно жесть шось нове ,такого ще з ужастіків не бачила..Но блін засада моя мама вже геть з катушок злетіла : подзвонила мені коли я була в Каті наарала ,так шей і гуляти не пустила ((классс шо тут скажеш..Всі гуляють а я як останній лох сиджу дома .Головне як гуляю то кричить скікі мона лазити? ,а як дома сиджу то тоже чимось їй мішаю скікі дома можеш сидіти іди но вийди де? ну от де логіка то скажіть мені а ??
я поняла мені цього не зрозуміти.І ще я не можу зайти в запорожье ну шо за наказаніє!
                    Я ще досі не подивилась серію ой то вже ..((

Немає коментарів:

Дописати коментар