06.08.12

Just do it !..

І так почну нарешті хоч шось тут писати,,а то вже багато чого сталось...Ходимо на річку ..вода класна ,але на пляжі дуже мілко..То ми ходили на міст там були якісь рижі шмаконафти (ну вони і дібіли так матюкаються шо мама нє горюй..я в шокєрі..))вот і ми з вікусьою олексюк плавали під мостом ..а комік з вікою почали скидати з мосту речі тих ідіотів ,і в одних шортах оказались сігарєти і походу тіліфон ..ну я ті шорти зловила і вони не намочились але якийсь ублюдок назвав мене "незлим тихим словом",і я ті шорти чуть не втопила ,,от так от... Потім ми ввечері пішли гуляти я як всігда зажог..Там було весілля в шансі от я і танцювала під ту музику ..рішила сняти собі когось )))хаххаах..о да блін якби було кого..фак ходили одні лигарі..дашик з настьоною навіть сняли якогось старічка,ну точніше він їх сняв..мда потім вже ми пішли проводжати дашу і зустріли Пєтю -полірованого я розказала йому разів так з 5 того прикола!!

P.S: отак проходять останні дні літа((

Немає коментарів:

Дописати коментар