09.08.12

Hurt heart

Мда вчорашній вечір починався як обично..гуляли,сміялись..Но потім мені було ясно ,ну я ше як ішла гуляти відчувала що з кимось посварюсь,або хтось мене образить ..як завжди я думала що це буде Вадік або Філ..але окаазалось що це моя любіма сестра рішила зробити мені таку пакость ...ну ОК..я рада чесно ..просто мене дуже бісить шо як вона мені розказує про свої життєві труднощі я з радістю її слухаю ,коли вона плаче Що її скучно в Чернівцях ,я її підтримую..А тут вона пішла з Філом бігати і давай на мене гнати що я її вже задрала шо вона мене содєржує...я розумію шо да вона мені багато чого купляє але я не підходжу до неї і не заявляю їй купи мені те ,купи мені се..ну то нашо ..оце все від кого но від неї я такого не очікувала всетаки сестра ,йопта((

Немає коментарів:

Дописати коментар