16.07.12

*****

Ранок) Бля встала в 7 ранку ...нафіга вопрос??Треба іти сапати клубніку ...Як то же ш мені лєнькі, шо то срака...Ходили вчора до Ксю  пів 10 ...Було весело позгадували дуже багато з дитинства ...Вона позагадувала нам загадок кучу, ну шось тіпа такої :
є 2 батька і 2 сини, також є 3 яблука
ЯК поділити ці яблука, щоб кожному дісталось по одному??
Вот Я з Настьонишом  думали ...Але я вже цю загадку десь чула..ну точніше мені вже неї хтось загадував, але всеодно не здогадалась ...Ми так заговорились, шо пішли від неї десь в 12 ,чи то пів 12, вже не помню..Бля оказується дуже страшно іти по вулиці ксю коли темно ...ми з настьою від кожного шороху шарахались ...Але нічого тут мені схотілось морозива ..Я то прекрасно знала, шо СКАрлєт закритий ,але надіялась, що це не так ..То ми ще з нею помандрували в центр ..Ну і десь пів 1 чи в 1 ми пріпьорлісь додому..Але ще перед цим в нас була спєц опірація : на лавці біля двору сиділи чуваки і так голосно про шось там говорили..Ну от нам встрілило в голову дізнатись хто там.Оказалось шо це сидів Андрійко і ше якісь там його дружки ..а ми засіли в кущах і слухали про що вони там говорять ...Мда і це ще вони кажуть ,що дівчата безтолкові...Та куди там нам до них!Вони тупо кончані дібіли.........
мда і в цьому сумніватись точно не треба..
ну от Вилізли ми з засади( ну по-перше мені схотілось в туалет,по-друге там сильно комарі кусались...)Тай пішли вже в дом ..Але то ше не кінець Мені хотілось їсти то ше десь до пів 2 ми їли(ну ладно Я їла)Вот а потім ше до 2 чи пів 3 ми грали карти ...бо не хотілось спати...

Немає коментарів:

Дописати коментар