16.07.12

♥♥♥

Вчора був дуже насичений день та вечір...Спочатку на 7 годин ми пішли до Ксю:пили чай ,ржали як дикі коні, їли ,Ксю причипилась до мене шоб вона мені накрасила стрєли..Потім ми почали з нею битися ну так шуточно))Потім ми почали дзвонити до ФІЛЄ і питати її (про деякі інтімні вєщі)
 Потім десь пів 10 ми пішли до мене додом збиратись в центр : Настьониш дала менеі свою класну жовту футболку..І вона накрасила Коміка (боже їй так гарно з накрашеними очима)
Потім нас зустріли вадік і настік(ну комік називає її тюлєньом)))Боже Настік це тупо моя споріднена душа ...ми вчора так наржались ну .бо були трохи під градусом..Бля ми почали згадувати танцулькі ,які були в дитинстві : макарену, танець малєнькіх утят,,потім біля шансу ми з нею грали класікі ...хахха во дібіли правда класікі були лише до 3 ...бо на більше в нас тупо піску не хватило ..далі ше танцювали біля Міхаїла ..ОМГ вона крутяк..я її люблю ...



Бля я ше так шочу...Прийшли додом в 2...

Немає коментарів:

Дописати коментар