22.06.12

So long....

                       Як давно я не писала

                      За цей час сталось дуже багато чого і не перелічиш..але я постараюсь :

1.Ми кожного дня ходили на річку ..

2.У Фіалки було Д.Н ..Кльово погуляли!

3.Пригали з бетонного мосту ..Навіть Комісарик пригала ну і фіалка тож але всього 4 рази..

4.Погода була класна до вчорашнього дня. Знов дош((

5.Я комісарик і ксю пішли гуляти в 11 годин вечора .Коли вони мене проводжали додом ми багато танцювали і придумали один ритуальний танець біля дому фіалки..ЇЇ мамаша чула як ми танцювали( ну точніше вона чула як сміялась ксю)Було круто ...назавжди запамятаю

6.Робили чудо маски з клубніки на пляжі..Заляпались по повній програмі..Фоткались на Комісарика телефон : ну я всіх знімала..











Немає коментарів:

Дописати коментар