03.06.12

(((

Блін день видався дурноватий .Думала як піду гуляти буде краще
мда якби ж то стало лише гірше..Почав боліти живіт ..Потім почався дощ
Філ мене кинув бо відішлі на неї поспорили і їй треба залишитись в центрі..
Я йшла додому одна Але зустріла Альонку ..вона була із парасолькою але я й так була як мокра курка так шо смислу в цьому було 0.
 Но було і дещо не таке дурне ми з Ксюшою натрапили на інтересну ситуацію ...І в мене тепер ломка комусь це розказати ..
Але не треба я пообіцяла Ксю шо не зкажу .((Мда і на довго мене вистачить стриматись??))Канєшно не надовго я себе знаю ..Я ж катрін сразу розкажу
Бльооо згадала..Завтра з ранку треба йти в їдальню тих малолєтніх сосунків в їдальні кормити..
Вони такі наглі шо то жопа..




                                                         ДУРІСТІКА!!



Як мене все закумарило ..Як каже Катрін :"Хочеться кудись звалити!!!"

Немає коментарів:

Дописати коментар