24.11.12

Німб над головою не жме .ДЄТКА

я фігєю більшої фігні в світі не чула
                                                                                                                  




все шонибуду нікого опсира ти і доти не грати
07.11.12

я ше подумаю чи то виачати тобі чи нє)))))
07.11.12


бо то сильно мене бля огарчило)



ну вибач
07.11.12


нувибач



я все сказав..гуляй
07.11.12

ок давай вибач
07.11.12

я сказав шо побачу))))
07.11.12


чи пробачати вас обох чи нє))))бо тут ви канкрєтно всілись)))




так шо))



ну пробач
07.11.12


пробач пробач пробач пробач )))))))))))))))))))))))))))))))



я Ксюші розказувати нічьо не буду але що я я ні чого не чув подобного пожалію вас
07.11.12
я в шокєрі ...ну знаїш максім бля ми тоже з вадімом подумаємо Чи пробачати вас з ксюшою шо ви нас обсуждаєте!!

























































































Немає коментарів:

Дописати коментар