14.09.12

Fiasco

Отже,в мене полне фіаско .цей вечір я проведу перед комп"ютерним екраном (( о да вот вот он відпочинок моєї мріїї .. 
..Пограю Запорожьє, а хулі всеодно нема що робити..Може знайду якесь кіно хотя мені  треба подивитись ще одну серію "Сплетници" я зараз застрягла на 3 сезоні 3 серії вже 3 дні цю серію хочу додивитись .во лось ..

Ооо це мені мені зараз не помішало б...♥♥.♥  омг тут ліопьорд тікі побачила ..карочь на фон не дивітся


 

шо ше написати не знаю .Мали іти на фонтан )но погода нам в помощь((
ось найшла мені так подобається



Так гарно ,спокійно ..надихає ...
Хаххах згадала сьогодні в школу прийшов Ліщук 2 ланка ЇХ ГОЛУБОЇ ЛАГУНИ . Я з Коміком багато сміялись )) ну добре ,багато ржали з них ,коли вони сиділи і писали віршики одне одному..Там таке було (як то вони десь навалились або обкурились ).
P.S. ну шо норм так ,є шо читати ????

Немає коментарів:

Дописати коментар